Feestelijke afsluiting rolstoelvierdaagse Magnolia

Na een feestelijke start van de rolstoelvierdaagse afgelopen maandag hebben de bewoners van Magnolia genoten van vier heerlijke middagen in de buitenlucht. Elke dag werd er een route gelopen door Oosterheem. De route ging onder andere langs de kinderboerderij waar de deelnemers genoten van een schepijsje en pannenkoeken aten. Deze rolstoelvierdaagse werd op een feestelijke manier afgesloten. De ontvangst vond plaats in PiëzoCentrum Oosterheem. Bij het naar binnengaan werden de deelnemers feestelijk onthaald door peuters van het Koekoeksnest en leerlingen van basisschool Oranjerie. De hapjes en drankjes die werden verzorgd door vrijwilligers van Piëzo waren heerlijk. Wethouder Marc Rossier was speciaal langs gekomen om medailles uit te reiken. Dit leverde veel blije gezichten op. Het zangduo Conny en Kees maakte het feestje compleet!

De rolstoelvierdaagse werd mogelijk gemaakt door vrijwilligers en sponsors, Rijnland college, Oranje Nassau College, de Oosterkerk, Monuta, Basisschool De Oranjerie, Kern Kinderopvang het Koekoeksnest en stichting Piëzo. De bewoners hebben genoten!

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?