Elke donderdag creatief bezig zijn bij Piëzo in Wijktuin Noordhove

Elke donderdag gaan we van 12.30 tot 14.30 uur in Wijktuin Noordhove creatief aan de slag, voornamelijk met natuurlijke materialen. Samen met de deelnemers wordt besproken wat er wordt gecreëerd. Je eigen (hand)werkje meenemen en daaraan verder gaan is ook mogelijk. Een enthousiaste vrijwilliger van Piëzo begeleidt de activiteit. Meedoen kan voor € 4,- per keer (of betalen met Zoetermeerpas) en daar zit een kopje koffie of thee bij in. Opgeven kan door te bellen of Whatsappen naar 06-40736936.
Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10 (bij de schooltuinen, achter Basisschool De Baanbreker).
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Odette Panneman, sociaal cultureel werker in Wijktuin Noordhove, 06-36019137, odette@stichtingpiezo.nl of loop bij ons binnen op dinsdag, donderdag of vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur.

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh