Doet u ook mee aan de Taalontmoeting?

Elke donderdag van 11.00 uur tot 12.30 uur is er een ‘Taalontmoeting’ in de wijk Seghwaert. Speciaal voor wijkbewoners die de Nederlandse taal moeilijk vinden, praten we samen over verschillende onderwerpen. Bijvoorbeeld:

• de zorg (afspraken maken met de dokter, ziekenhuis, enzovoort);
  • boodschappen doen;
  • telefoon gesprekken voeren;
  • dagelijkse onderwerpen zoals, het weer, feestdagen, kinderen en kleinkinderen.

Als u de taal nog niet voldoende spreekt, is het moeilijk om te begrijpen wat er in de folders, de kranten en brieven staat. Deze Taalontmoeting helpt u om dit beter te begrijpen.

Koffie en thee staat voor u klaar. Komt u ook? We horen het graag. Opgeven kan bij: AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar 06 11720398.

De Taalontmoeting vindt plaats in de recreatiezaal van Palet Welzijn, adres: Petuniatuin 65