Doe mee met Taal & toekomst

Ben je 16 jaar of ouder, nog niet zo lang in Nederland en wil je graag je opleiding met succes afronden of een stageplek of betaald werk vinden? Wil je daarom beter Nederlands leren spreken? Lees dan verder, want dan is het project Taal en Toekomst iets voor jou! Want kennis van de Nederlandse taal en maatschappij is belangrijk.

Als je meedoet aan Taal & toekomst dan krijg je een coach die je helpt bij:

• Nederlands spreken
  •  Je talenten ontdekken
  • Een netwerk opbouwen
  • Helpen met je studievaardigheden
  • De weg vinden in het onderwijs en de arbeidsmarkt

Taalcoach
Je krijgt een vrijwillige taalcoach. Samen werken jullie eraan dat je beter Nederlands leert, kennis en vaardigheden opdoet die belangrijk zijn voor je opleiding of voor de arbeidsmarkt. Ook ga je aan de slag met het opbouwen van een netwerk. Jullie spreken 2 uur per week samen af!

Taal & Toekomst start in januari 2017 en duurt tot eind juni 2017

Voor wie?

Taal & toekomst is voor jongeren van 16 jaar tot ongeveer 26 jaar.

Wil je graag meedoen aan Taal & toekomst neem dan contact op met:
Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 06:11715238

Taalcoaches gezocht

Heb je belangstelling om als taalcoach eraan bij te dragen dat een jongere met een migrantenachtergrond beter voorbereid is op opleiding of arbeidsmarkt? Heb je zelf een goed netwerk en goede kennis van de Nederlandse taal? Neem dan contact op met: Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 06:11715238