Doe mee aan de Zoetermeerse tv Bingo!

De corona-crisis raakt ons allemaal. Voor mensen die (veel) thuis moeten blijven en om verbondenheid Zoetermeer te houden wordt de tv bingo georganiseerd.

De volgende bingoavonden zijn op woensdagavond 20 en 27 mei van 19.00 uur tot 20.30 uur. Musicalster René van Kooten trekt op 20 mei de cijfers en wethouder Ingeborg ter Laak op 27 mei. Er zijn leuke, lekkere en gezonde prijzen te winnen met deze bingo die allemaal op de markt en bij ondernemers in Zoetermeer zijn afgenomen. De prijzen worden door vrijwilligers van Zoetermeer voor Elkaar bij de winnaars thuis gebracht.

Bingokaarten zijn te koop op de Zoetermeerse markt van 09.00 uur tot 16.00 uur

• Vrijdagen in Rokkeveen
  • Zaterdagen in het Centrum
  • Dinsdagen in Oosterheem

Prijs: € 2,50 voor 3 bingokaarten

Op de bingokaart staat de instructies over hoe het spel precies gespeeld wordt. Voor wie niet in staat is om de kaarten te gaan kopen kan een vrijwilliger helpen om die thuis te brengen. Neem hiervoor contact op met Milou van Loenen, 06-11715238, milou@stichtingpiezo.nl.

De Zoetermeerse tv Bingo is live te volgen KPN- XS4ALL-TELFORT 1419, TELE2 [LOKALE ZENDERS BEKIJKEN], ZIGGO 42, VODAFONE 377, XMS-EDUTEL-FIBER.NL-STIPTE- LYBRANDT 2082 of via www.zfmzoetermeer.nl.

De Bingo is een initiatief van Zfm, de markt en Piëzo, in samenwerking met Zoetermeer voor Elkaar.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist