Doe je mee aan de Taalontmoeting?

Op donderdag van 11.00 uur tot 12.30 uur is er een ‘Taalontmoeting’ in de wijk Seghwaert. Dit moment is speciaal voor wijkbewoners die de Nederlandse taal beter willen leren spreken en lezen. Je leert bijvoorbeeld hoe je afspraken maakt met de huisarts of hoe je een telefoongesprek voert. We lezen samen teksten van folders of brieven door en lezen de krant.

Opgeven kan bij: AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar 06 11720398.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. De ontmoetingen worden gegeven door een vrijwilliger.

De Taalontmoeting vindt plaats in de recreatiezaal van Palet Welzijn, adres: Petuniatuin 65.