De PiëzoMethodiek: Verbinding maken met mensen en tussen mensen

Iedereen kan meedoen in de maatschappij! Dit is het uitgangspunt van de PiëzoMethodiek. Laat je inspireren door deze methodiek. Het uitgangspunt van deze methodiek is dat iedereen mee kan doen; dit door het ontdekken en inzetten van talenten van mensen. De methodiek legt ook verbinding tussen mensen, organisaties en de samenleving als geheel. Tijdens deze workshop zal een medewerker van Stichting Piëzo vertellen hoe de methodiek in Zoetermeer wordt toegepast en hoe wij ook zelf mensen in onze omgeving aan ons en aan elkaar kunnen verbinden. De workshop vindt plaats op woensdag 8 mei in de Genesarethkerk (Monnikenbos 10) van 20.00 uur tot 21.30 uur.

Er zijn geen kosten verbonden aan deze workshop. Wilt u meer informatie, neem dan contact op met Wendy Moerman via wendy@stichtingpiezo.nl of 06-80055583.