De ‘Anderhalve Meter Moestuin’

Groene en gezonde workshops bij de TalentenAcademie Piëzo Seghwaert

Ben jij tussen de 9 en 12 jaar, woon je in Seghwaert en/of zit je er op school en wil je groene vingers kweken, voor thuis op je balkon of op het terras in de tuin? Doe dan vanaf woensdag 20 mei mee met de workshops van de Piëzo TalentenAcademie Seghwaert: ‘de Anderhalve Meter Moestuin’. Tijdens de TalentenAcademie ga je aan de slag met je eigen mini-groentekwekerij. In de workshops ga je zaaien, verzorgen, kweken en natuurlijk ook oogsten en opeten. Ook gaan we een paar keer bewegen en naar buiten in het groen onder begeleiding van een sportinstructeur. Én natuurlijk smul je van zelfgekweekte groenten uit de Anderhalve Meter Moestuin.

De workshops vinden afwisselend online en bij ons op locatie plaats (mits de maatregelen rondom corona dit toestaan).
Schrijf je in voor deze serie workshops tot en met 19 mei via de onderstaande link.

Bij de online kennismaking op 20 mei ontvang je een bon voor jouw Anderhalve Meter Moestuin – pakket (gratis) en een aantal instructies. Het pakket haal je op voor de volgende workshop én de overige dingen die je nodig hebt verzamel je. Met al deze spullen (zaadjes, potgrond en kweekbakjes) gaan we tijdens de online zaaisessies op 27 mei en 3 juni aan de slag!

Heb je vragen over de Piëzo TalentenAcademie Seghwaert? Neem dan contact op met Simone Langeveld via 06-36573257, simone@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Simone Langeveld

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje