Cursus klussen in huis bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Wil je zelf graag leren klussen in huis? Dan ben je bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan het goede adres. Op woensdagmiddag organiseren we daar de cursus Klussen in huis. Je kunt onder andere leren laminaat leggen, een lampje aansluiten en ophangen, een schilderij ophangen/boren, behangen, verven of het betegelen van een stukje muur. Je krijgt begeleiding van ervaren, vrijwillige klussers.

Woensdagmiddag van 13:00 tot 15:00 uur. Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). De kosten bedragen 4,00 euro per keer. Betalen met de Zoetermeerpas kan ook.

Voor kinderen (5-12 jaar) zijn er tegelijkertijd leuke, gratis activiteiten in de Piëzo Kinder Ambachtenwerkplaats.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

De cursus Klussen in huis maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove