Cursus fotobewerking bij InZet locatie Buytenwegh & de Leyens

Houd jij van foto’s maken, maar vind je het lastig om deze foto’s simpel te bewerken op de computer? Dan hebben wij de oplossing!

InZet locatie Buytenwegh & de Leyens organiseert een cursus voor het bewerken van foto’s op de computer. De cursus bestaat uit 6 lessen en de kosten bedragen 4 euro per les; contant te voldoen of per ZoetermeerPas.

De cursus vindt elke maandag plaats van 14:45 tot 16:45. We starten op maandag 8 november en het adres van de locatie is César Franckrode 64.

Let op: tijdens de cursus maken we gebruik van Windows 10, het is dus belangrijk om wel enige ervaring met het gebruik van de computer te hebben.

Bij interesse kan je contact opnemen met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 06-11715238.