Creatieve High Tea

Gezellig theedrinken met wat lekkers erbij en daarna samen creatief aan de slag! Dat kan elke dinsdagmiddag bij inZet Centrum.

Een vrijwilliger van Stichting Piëzo bereidt elke week een high tea voor en andere vrijwilligers verzorgen daar een creatieve activiteit bij. Denk aan het versieren van een houder voor waxinelichtjes of het maken van kaarten of sieraden.

Heb je al zin om mee te doen? Geef je dan op voor deze leuke activiteit die elke dinsdagmiddag van 14.45 tot 16.45 plaatsvindt aan het Rakkersveld 253. Deelname kost 4,00 euro per keer; contant te betalen of via de ZoetermeerPas.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of via 06-31687716.