Creatief de kerstdagen in bij de Ambachtenwerkplaats

Op woensdagmorgen 23 december wordt het gezellig en sfeervol in de AmbachtenWerkplaats aan de Teldersrode 25 in Buytenwegh.

In de ochtend van 9.15 uur tot 11.15 uur kunnen er in de houtwerkplaats kerstboompjes van hout gemaakt worden (ca 50 cm hoog) om ter decoratie neer te zetten. Duurzaam en vooral erg leuk om te maken en wie weet aan iemand te schenken.

Hou je meer van warme en zachte materialen om mee te werken? Meld je dan aan voor de workshop kerstdecoraties van textiel. Met de lapjes en de naaimachines in de Ambachten Werkplaats kunnen er gezellige hangers gemaakt worden van textiel.

Heb je zelf passende mooie stof met kerstprintjes? Neem deze gerust mee.
Maar ook van het aanwezige materiaal kunnen heel leuke mooie, hartverwarmende en grappige hangers gemaakt worden!

Beide workshops kosten slechts € 3,- en je kunt ook met de Zoetermeerpas betalen.

Aanmelden t/m donderdag 17 december. Wees er snel bij!

Neem voor aanmelden of meer informatie contact op met Simone Langeveld, simone@stichtingpiezo.nl of bel naar de AmbachtenWerkplaats Teldersrode 25, 079- 8881928, om je aan te melden! (ma t/m di van 9.00 – 17.00 uur).