Computerlessen voor beginners bij inZet

Wil je de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee met de computerlessen voor beginners bij inZet Centrum. De lessen vinden plaats op dinsdagmiddag van 12:30 uur tot 14:30 uur en starten op dinsdag 10 januari. In acht lessen leer je werken met onder de programma’s Outlook, Word, Powerpoint en Excell. Ook leer je over veiligheid op het internet. Er zijn laptops aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn als je deze meeneemt naar de les.

Tijdens de lessen zal er gewerkt worden uit het boek Windows 10. Dit boek kan tijdens de les aangeschaft worden.

Voor kinderen van 0-4 is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie over aanmelden en over de kosten kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of vanaf 2 januari bellen naar de locatie via 079-8885550.