Computerlessen en computerhulp bij inZet Buytenwegh

Vanaf vrijdag 9 september leer je in acht lessen de basis van werken met de computer. Je leert over programma’s zoals Windows 10.

De lessen zijn op vrijdagmiddagen van 12.30 – 14.30 uur en er wordt een bijdrage gevraagd van 4 euro per les. Het boek waaruit gewerkt wordt voor Windows 10, kan aanschaft worden de eerste les voor 20 euro. Betalen met Zoetermeerpas is mogelijk.

Heb je een losse computervraag dan ben je welkom bij de computerhulp-inloop. De computerhulp-inloop is wekelijks op maandag van 12:30 tot 14:30 uur en op dinsdag van 14:45 tot 16:45 uur. Hieraan zijn geen kosten verbonden en aanmelden is niet nodig!

Wil je meer informatie en je aanmelden voor computerles? Neem dan contact op met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker van Piëzo onder inZet via 06-11715238 of milou@stichtingpiezo.nl.

Locatie: Cesar Franckrode 64, 2717 BG Zoetermeer.

Foto: Piezo