Computerles bij inZet Meerzicht

Wil je graag vaardiger worden in het omgaan met je computer of tablet? Kom dan op woensdagmiddag naar de computerles in Meerzicht. Een ervaren vrijwilliger van Stichting Piëzo geeft uitleg over de meest voorkomende programma’s, zoals Word en PowerPoint. Ook kun je terecht om meer te leren over e‑mailen en veiligheid op het internet.

De lessen zijn elke woensdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur aan de Uiterwaard 21. Deelname kost 4 euro per les, contant te voldoen of per ZoetermeerPas.

Laptops zijn aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn om die mee te nemen. Tablets zijn niet aanwezig, dus voor uitleg over de tablet, dien je je eigen tablet mee te nemen.

Tijdens de lessen is er gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar.

Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Sabina Geusebroek via sabina@stichtingpiezo.nl  bel naar de locatie via 079-3229453.

Fotograaf: Vivianne Sanderse Photography-De Regelmeisjes

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?