Computerhulp inZet Buytenwegh & de Leyens

Je bent welkom bij de computerhulp bij inZet Buytenwegh & de Leyens als je vragen hebt over het gebruik van computer of iPad of als je met je computervaardigheden wilt oefenen! De computerinloop vindt plaats op maandag van 12:30 tot 14:30 en op dinsdag van 14:45 tot 16:45. Tijdens de computerinloop staan enthousiaste vrijwilligers voor je klaar om met je vragen aan de slag te gaan. Computers zijn aanwezig.

Je bent van harte welkom bij deze laagdrempelige vorm van computerhulp! Bij interesse of vragen kan je contact opnemen met sociaal cultureel werker Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of 079-8887474. Het adres van de locatie is César Franckrode 64.

Fotograaf: Henk Leentfaar