Computercursus voor beginners bij inZet Buytenwegh

Wil jij leren omgaan met de computer of je computervaardigheden verbeteren? Kom dan naar de computerlessen bij inZet Buytenwegh. Van een ervaren vrijwilliger van Piëzo leer je in acht lessen hoe je met Windows 10 en de meest voorkomende programma’s kunt omgaan, zoals Word en PowerPoint. Ook leer je alles over e‑mailen en veiligheid op het internet.

De cursus start op donderdag 4 april en wordt acht weken lang gegeven op donderdagochtend van 9:15 tot 11:15 uur.

Laptops zijn aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn om die mee te nemen.

Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie over de cursus en de kosten of om je aan te melden kun je contact opnemen met Geke Spijker via geke@stichtingpiezo.nl, 06-46872086 of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh