Computercursus voor beginners

Bijna alles gaat tegenwoordig via de computer of tablet en veel instanties gaan ervanuit dat je ermee om kunt gaan. Vind je dit toch nog wat lastig en zou je er graag meer over willen leren? Kom dan naar de computerlessen bij PiëzoCentrum Buytenwegh. Van een ervaren vrijwilliger leer je in acht lessen hoe je met de meest voorkomende programma’s kunt omgaan, zoals Word en PowerPoint. Ook leer je alles over e‑mailen en veiligheid op het internet.

De cursus wordt gegeven op donderdagochtend van 9:15 tot 11:15 uur. De eerste les is op 16 februari 2023.

Laptops zijn aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn om die mee te nemen. Tablets zijn niet aanwezig, dus voor uitleg over de tablet, dien je je eigen tablet mee te nemen.

Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie over de cursus en de kosten of om je aan te melden kun je contact opnemen Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 06-46863212.

De diensten van PiëzoCentrum Buytenwegh maken onderdeel uit van de diensten voor inZet.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?