Computercursus in Meerzicht voor beginners

Bijna alles gaat tegenwoordig via de computer of tablet en veel instanties gaan ervanuit dat je ermee om kunt gaan. Vind je dit toch nog wat lastig en zou je er graag meer over willen leren? Kom dan naar de computerlessen bij inZet Meerzicht. Van een ervaren vrijwilliger van Stichting Piëzo leer je in zeven tot acht lessen hoe je met de meest voorkomende programma’s kunt omgaan.

De cursus start op woensdag 12 april en de lessen zijn elke woensdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur aan de Uiterwaard 21.

Laptops zijn aanwezig, maar als je een eigen laptop hebt, is het fijn om die mee te nemen. Tablets zijn niet aanwezig, dus voor uitleg over de tablet, dien je je eigen tablet mee te nemen.

Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie over de cursus en de kosten of om je aan te melden kun je contact opnemen met Christa de Jonge, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via c.dejonge@inzet-indewijk.nl of door te bellen naar de locatie via 079-3229453.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker