Chinese theetuin bij inZet Buytenwegh

De wekelijkse cultuur- en kunstworkshop bij de inlooplocatie van inZet Buytenwegh stond afgelopen week in het teken van de Chinese cultuur en kunst. Op de binnenplaats van de locatie werd een heuse Chinese theetuin georganiseerd waar deelnemers diverse soorten Chinese thee konden proeven. Ook de gelukskoekjes ontbraken niet. Verder waren er diverse Chinese voorwerpen te bewonderen, waaronder een oprolschoolbord waarop deelnemers met een kwast van schapenhaar en water konden schrijven.

De cultuur- en kunstworkshops worden georganiseerd door Stichting Piëzo onder inZet en vinden elke donderdagmiddag plaats van 12:30 tot 14:30 uur aan de César Franckrode 64. De laatste workshop voor de zomervakantie vindt plaats op donderdagmiddag 15 juli, waarbij op Eritrese wijze koffie gebrand en gedronken zal worden.

Voor aanmelden of voor meer informatie kunt u contact opnemen met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 079-8887474.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove