Buitenspeeldag Palenstein met sportclinics

De Nationale Buitenspeeldag in Palenstein was een groot succes. Partijen zoals de scholen, de buurtsportfunctionaris, de Piëzo TalentenAcademie en de Boxingclub Zoetermeer hebben dit samen georganiseerd. Er waren sportclinics en een online workshop coole zomerdrankjes maken. Woensdagmiddag verzamelden tientallen kinderen uit de wijk zich op het voetbalveld. Samen met sportfunctionaris Samira gingen de kinderen aan de slag met boogschieten, boksen, voetballen, tennissen en dammen. Ook waren vrijwilligers van de Boxingclub Zoetermeer aanwezig om de sportieve activiteiten te begeleiden.

De online workshop coole zomerdrankjes door de Piëzo TalentenAcademie, aansluitend aan het sportieve gedeelte van de middag, was een groot succes. De kinderen leerden met fruit en water lekkere en gezonde zomerdrankjes maken.

Een duurzaam mondkapje maken in de Ambachtenwerkplaats

Kinderen knutselen ‘Sint kabouter’ wereld

Alles leren over beroepen op de markt

Opvoeden samen aanpakken – Pubers in coronatijd, digitale gespreksbijeenkomst voor ouders van pubers en jongvolwassenen.