Brandveilig wonen voor ouderen in Buytenwegh

Brand kan iedereen overkomen. Na het ontstaan van brand heeft u slechts een paar minuten de tijd om uzelf en uw medebewoners in veiligheid te brengen. Bent u ouder of minder mobiel? Dan bent u kwetsbaarder als er brand uitbreekt. Een goede voorbereiding kan levens redden! Daarom slaan Stichting Piëzo, Palet Welzijn en Brandweer Haaglanden de handen ineen voor ouderen in de wijk Buytenwegh. Op 29 maart verzorgen we gezamenlijk een informatiebijeenkomst. In deze bijeenkomst leert u alles over hoe uw woning brandveiliger kan en wat u kunt doen als er toch brand uitbreekt.

Voorafgaand aan de bijeenkomst kunt u gezellig komen lunchen! De lunch bedraagt 2 euro en start om 12:30. De themabijeenkomst is aansluitend van 13:30 tot 14:30.

Voor meer informatie en/of aanmelding kunt u contact opnemen met Milou van Loenen (milou@stichtingpiezo.nl/0611715238) of Simone Wijga (s.wijga@paletwelzijn.nl/0613301345)

Boxing Club Zoetermeer en Sportmaatjes verzorgen kickboks clinic

Duurzame minimarkt Piëzo TalentenAcademie Meerzicht