Bewerkte of onbewerkte producten?

Voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist

Op woensdag 4 oktober zal een diëtist van Goudenhart bij PiëzoCentrum Buytenwegh een voorlichting verzorgen over het verschil tussen bewerkte en onbewerkte producten. Zij zal meer uitleg geven over welke gezond zijn en welke minder gezond. Wat kies jij?  Tijdens en na afloop van de bijeenkomst is er ook ruimte om zelf vragen te stellen aan de diëtist.
Woensdag 4 oktober van 9:15 tot 11:15 uur aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis. Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.
Voor aanmelding of meer informatie kun je contact opnemen met Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.sadinska@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Deze workshop maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh