Bewegen en gezond eten

Wandeling met informatiebijeenkomst door een diëtist

Op maandag 12 juni zal een diëtist van Goudenhart aansluiten bij de wandelgroep van PiëzoCentrum Buytenwegh. Eerst zal door de deelnemers, onder leiding van een vrijwilliger van Stichting Piëzo, een wandeling gemaakt worden door de omgeving. Na afloop van de wandeling zorgen de diëtist en de stagiaires voor gezonde, frisse salades voor de deelnemers. De deelnemers kunnen dan uiteraard ook al hun vragen stellen aan de diëtist.

Heb je zin om met ons mee te wandelen? De wandelgroep gaat elke maandagochtend van 9:30 tot 11:00 op stap. Op maandag 12 juni zal de diëtist van 11:00 tot 12:00 uur aansluiten om met de deelnemers in gesprek te gaan.

De locatie van waaruit de wandelgroep vertrekt is César Franckrode 64. Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Neem om je aan te melden of voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker bij Sichting Piëzo via n.sadinska@inzet-indewijk.nl of bel naar de locatie via 079-8887474.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove