Bij inZet Buytenwegh begin je je weekend goed! Elke vrijdag wordt er een afwisselend arrangement geboden waarbij samen bewegen, samen lunchen en samen spellen spelen centraal staan.

Ouderen uit de wijk, maar ook uit andere wijken zijn van harte welkom om hierbij aan te sluiten.

Het programma ziet er als volgt uit: Om 11:15 wordt gestart met een beweegactiviteit, gevolgd door een eenvoudige, gezonde lunch om 12:30 uur. Van 13:00 tot 15:00 uur is er de mogelijkheid om spellen te spelen of bijvoorbeeld te leren schaken. De activiteiten en de lunch worden verzorgd door enthousiaste vrijwilligers van Piëzo.

De kosten bedragen 4 euro per keer en betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Wil je graag meedoen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Christa de Jonge, c.dejonge@inzet-indewijk.nl of bel naar de locatie via 079-8887474.

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh