Beter leren werken op de computer bij Piëzo

Donderdag 7 februari start in PiëzoCentrum Oosterheem de beginnerscursus computergebruik. In deze cursus leren deelnemers omgaan met de muis, het toetsenbord en het beeldscherm. Ook komt het schrijven van een kleine tekst aan bod en het gebruik van internet, e-mail, mappen en bestanden. De cursus “basis computergebruik” bestaat uit 8 lessen en is donderdags van 09.15 uur tot 11.15 uur.

Aanmelden voor de cursus kan door binnen te lopen in PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21, of door contact op te nemen met Natalia Sadinska via 06-46853212 of natalia@stichtingpiezo.nl.

Kosten

De kosten voor de 8 lessen bedragen €40,-. Deze kunnen contant betaald worden of door ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 en/of 6 in te leveren.

In de Piëzo-locaties worden door vrijwilligers computercursussen gegeven. Alle computercursussen die bij Piëzo gegeven worden zijn gebaseerd op de methode van “Visual Steps”. Deze methode wordt gekenmerkt door een stapsgewijze instructie en is bruikbaar voor iedereen.

Nieuwe activiteit bij inZet Centrum: “Iedereen kan leren tekenen”

Informatiebijeenkomst door diëtist over voeding en medicatie en supplementen

Kinderen leren banden plakken in de Ambachtenwerkplaats

Piëzo TalentenAcademie bij Stadsboederij het Buitenbeest