Beter leren rekenen, doe mee met Rekenstart

Voor wie beter wil leren rekenen zijn er de rekenlessen bij Piëzo. Piëzo is bezig met het traject Rekenstart dat is opgezet om mensen beter te leren rekenen.
Rekenen is belangrijk, omdat er elke dag situaties zijn waarbij je snel iets moet uitrekenen. In de supermarkt, thuis of op het werk.

Met een docent en vrijwilligers gaan de deelnemers van Rekenstart aan de slag om meer inzicht te krijgen in alles wat met rekenen te maken heeft zoals: uitgaven en inkomsten, boodschappen, een telefoonabonnement of grote aankopen.

Wilt u kennismaken met ‘Rekenstart’ of meer informatie? Neem dan contact op met Milou van Loenen, Sociaal-Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 ofmilou@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove