Beter leren rekenen bij Piëzo

Rekenen is belangrijk, omdat er elke dag situaties zijn waarbij je snel iets moet uitrekenen: in de supermarkt, thuis of op het werk. Met de lessen “Rekenstart” ga je samen met een docent en vrijwilligers aan de slag om meer inzicht te krijgen in alles wat met rekenen te maken heeft, zoals uitgaven en inkomsten, boodschappen, een telefoonabonnement of grote aankopen.

Je krijgt twee keer in de week les; eenmaal van een professionele docent en éénmaal van een vrijwilliger.

De rekenlessen worden gegeven op de locaties in Buytenwegh (César Franckrode 64) of in Meerzicht (Uiterwaard 12).

Wil je graag beter leren rekenen? Neem dan voor meer informatie over de lessen en lestijden contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 06‑11715238.

Heb je het rekenen onder de knie en zou je juist graag als vrijwilliger iets willen betekenen voor de rekenlessen? Ook dan ben je van harte uitgenodigd om contact op te nemen.

Fotograaf: Herman Zonderland