Bereid je voor op de vakantie met workshops in de Ambachtenwerkplaats

Omdat de vakantieperiode alweer in zicht is, worden in de Ambachtenwerkplaats workshops aangeboden om je voor te bereiden op vakantie en vrije tijd.

Workshops racefiets reparatie: als je gebruik maakt van je racefiets in je vrijetijd  is het belangrijk dat de fiets goed onderhouden wordt. Voor mensen met een racefiets worden door een expert technische workshops ‘racefiets reparatie’ georganiseerd. Alle deelnemers kunnen tijdens deze workshop(s) zélf aan hun racefiets sleutelen.

Workshops vakantiekleding maken: Leer op een eenvoudige manier je eigen kleren naaien zoals een rokje of hesje. Een kleermaker verzorgt de workshop(s) en toont je aan de hand van patronen hoe je je eigen kleren kunt maken. Ook kun je kleding herstellen of van restjes stof leuke accessoires maken.

Workshop klussen in huis: Wil je in je vrije tijd je huis op orde brengen en wil je kleine karweitjes en reparaties zelf kunnen doen? Deze workshops zijn geschikt voor mensen die weinig ervaring hebben met ‘kleinere klusjes’ in huis. Er is veel ruimte voor eigen inbreng.

Workshops houtbewerking en gereedschappen gebruik: Voor wie wil leren om van hout leuke en nuttige producten te maken en ook verantwoord wil leren omgaan met gereedschap. Enthousiaste vrijwilligers delen graag hun kennis van technisch houtbewerken.

Aanmelden en/of vragen? Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of telefoonnummer 079-8881928.

Locatie: Ambachtenwerkplaats
Adres: Vrouwenhuiswaard 7