Architectuurwandeling in Palenstein

Op woensdagmiddag 14 juli nemen twee vrijwilligers u mee op pad door de wijk Palenstein. Deze wijk is op dit moment aan een grote verandering onderhevig. Naast de bouw van nieuwe woningen is men in de wijk ook bezig met de energietransitie. Tijdens deze leerzame wandeling, die uitgezet is door Simone Langeveld van o.a. het Architectuurpunt Zoetermeer, zult meer over dit alles te weten komen. Na afloop van de wandeling bent u van harte welkom om nog even na te praten onder het genot van koffie, thee en wat lekkers.

De wandeling start om 14:30 uur vanaf de locatie inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 en rond 16:30 uur zal de gehele activiteit afgelopen zijn. De van toepassing zijnde coronamaatregelen worden gehanteerd. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden.

Deze activiteit wordt georganiseerd door Stichting Piëzo onder inZet.

Neem voor meer informatie en aanmelding contact op met  Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove