Als rekenvrijwilliger aan de slag Piëzo

Vind je het leuk om anderen te helpen met het verbeteren van hun algemeen welbevinden door ze, via rekenen, een plek te geven in de samenleving? Vind jij het leuk om als vrijwilliger aan de slag te gaan met het bijbrengen van rekenvaardigheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Rekenen is belangrijk, omdat er elke dag situaties zijn waarbij je snel iets moet uitrekenen. In de supermarkt, thuis of op het werk. Met een docent en vrijwilligers gaan de deelnemers van het project ‘Rekenstart’ wekelijks aan de slag om meer inzicht te krijgen in alles wat met rekenen te maken heeft zoals: uitgaven en inkomsten, boodschappen, een telefoonabonnement of grote aankopen.

Wil jij je inzetten als rekenvrijwilliger? Meld je dan aan door contact op te nemen met Jocelyn Heidweiller via 06-51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl.