Accordeon Ensemble speelt Hollandse meezingers bij inZet Centrum

‘Vrolijkheid en gezelligheid’ dat is wat het Accordeon Ensemble wil brengen bij mensen.

Het ensemble bestaat uit zeven enthousiaste accordeonisten die iedere maand oefenen. De meesten bespelen al jaren de accordeon. ‘Je moet wel iets hebben met traditionele muziek’, aldus wijkregisseur Sandra Rispens, die sinds kort ook lid is van het ensemble. Het ensemble speelt op uitnodiging en is maandag 9 januari te gast bij inZet Centrum. Wil je ook even alles vergeten en lekker meezingen met de ‘hits van toen’? Kom dan op 9 januari van 13:15 tot 15:00 uur naar het Rakkersveld 253. Vooraf kun je om 12:30 uur gezellig meelunchen.
Aan het bezoeken van het optreden zijn geen kosten verbonden. De kosten voor de lunch bedragen 4,00 euro. Voor meer informatie over de lunch en aanmelden kun je contact opnemen met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of vanaf 2 januari bellen naar de locatie via 079‑8885550.