Aan de slag als taalvrijwilliger bij Piëzo

Vind jij het leuk om als vrijwilliger aan de slag te gaan met het bijbrengen van de Nederlandse taal in een 1-op-1 setting bij anderen thuis? Dan is Piëzo op zoek naar jou. Mensen die om wat voor reden niet kunnen deelnemen aan een taalondersteuning in een groep, bijvoorbeeld omdat ze net bevallen of slecht ter been zijn, krijgen thuis ondersteuning bij het leren van de taal. Als taalvrijwilliger zet je je in om anderen te helpen met het verbeteren van hun algemeen welbevinden door ze, via taal, een plek te geven in de samenleving.

Tijden zijn altijd in overleg en je krijgt een training aangeboden via het DigiTaalhuis (samenwerkingsverband taalorganisaties in Zoetermeer). In de training komt begeleiding bij het leren lezen, spreken en schrijven aan bod en wordt het lesmateriaal -van stichting Lezen en Schrijven- behandeld.

Neem voor meer informatie of om je aan te melden als vrijwilliger contact op met Anouk Logtenberg via anouk@stichtingpiezo.nl, 06-40537674.