Aan de slag als taalvrijwilliger basisschool bij Piëzo

Vind jij het leuk om als vrijwilliger aan de slag te gaan met het bijbrengen van de Nederlandse taal in een 1-op-1 setting op een basisschool? Dan is Piëzo op zoek naar jou. Voor ouders van schoolgaande kinderen is het belangrijk dat ze begrijpen wat er op de school van hun kind. Wat er bijvoorbeeld in de nieuwsbrief staat, wat de leerkracht in de app-groep deelt of wanneer het rapportgesprek is. Als taalvrijwilliger zet je je in om anderen te helpen met het verbeteren van hun algemeen welbevinden door ze, via taal, een plek te geven in de samenleving.

Tijden zijn altijd in overleg en je krijgt een training aangeboden via het DigiTaalhuis (samenwerkingsverband taalorganisaties in Zoetermeer). In de training komt begeleiding bij het leren lezen, spreken en schrijven aan bod en wordt het lesmateriaal -van stichting Lezen en Schrijven- behandeld.

Neem voor meer informatie of om je aan te melden als vrijwilliger contact op met Jocelyn Heidweiller via 06 51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?