Ouderen van het Vonkje op stap met de HTM

De ouderen van Het Vonkje in Palenstein zijn op uitnodiging van de HTM op stap gegaan. Ze reisden van Palenstein naar Den Haag CS en daarna naar de Westfield Mall. Zo hebben zij kunnen ervaren hoe je reist met, bijvoorbeeld, een rolstoel of rollator.

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken