Kennissessie voor ouderen

Op woensdagmiddag 24 mei zal een vrijwilliger van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over de jaren ‘60. Bij menigeen liggen deze jaren nog vers in het geheugen. Het is een tijdperk met een bijzondere bijklank. Waren het niet de jaren waarin opeens alles kon en mocht? Jaren die een afscheid betekenden van de ‘stoffige’ jaren ’50? Popmuziek brak door en Nederland leek opeens politiek een stuk linkser geworden te zijn. Provo, Maagdenhuisbezetting en demonstraties, maar is dat alles? Er gebeurde zoveel meer. Kom, ga mee terug naar deze jaren, voor velen hun jeugdjaren!

Woensdagmiddag 24 mei van 14:45 tot 16:45 bij PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Kennissessies zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh