Diploma voor eerste groep Entree studenten Piëzo en ID College

16 deelnemers van de PiëzoMethodiek ontvingen gisteren uit handen van wethouder Isabelle Vugs hun mbo1-diploma. Hiermee kreeg de eerste groep Entree studenten van Piëzo en het ID College het mbo1-diploma. Alle deelnemers die januari vorig jaar startten met de opleiding, hebben deze succesvol afgerond.

Het Entree opleidingstraject – als onderdeel van de PiëzoMethodiek – is tot stand gekomen door een samenwerking van de gemeente Zoetermeer (afdeling Werk, Zorg en Inkomen), het ID College, Piëzo en de vele vrijwilligers en stage-aanbieders in Zoetermeer. De deelnemers hadden hun stageplekken onder andere in Woonzorgcentra, restaurants, een hotel, HABO GWW, Bibliotheek Oostland, Welkom 2 en in de PiëzoCentra. Fonds 1818 heeft aan Piëzo een financiële bijdrage gegeven voor het les– en boekengeld van de deelnemers.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Omschrijving: De eerste Entree-groep van Piëzo en het ID College met het behaalde diploma!

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh