Cursus Klussen in huis bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Heb je altijd al zelf willen klussen, maar weet je niet waar je moet beginnen? Doe dan mee aan onze praktische cursus Klussen in huis. In een reeks van vijf lessen leer je zelfstandig klussen uitvoeren in en om je huis. Onder deskundige begeleiding van de vrijwilliger krijg je stap-voor-stap uitleg over: gaatjes boren, laminaat leggen, schilderen en behangen.

Daarnaast is er ruimte voor al je andere klusvragen. Met deze cursus ben je binnen de kortste keren de baas in je eigen huis!

Woensdagochtend van 9:15 tot 11:15 uur; startdatum 30 oktober.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25. De kosten bedragen 4,00 euro per keer. Betalen met de Zoetermeerpas kan ook.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

De cursus Klussen in huis maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Plek bij de Studieplek in Noordhove

Vrijwilligers Textielwerkplaats

Creatief aan de slag bij Piëzo in Noordhove

Kinderlunch met de diëtiste bij inZet Meerzicht