Start nieuw taaltraject Opstap

Deze maand is weer een nieuwe, enthousiaste groep mensen gestart met het project Opstap naar maatschappelijke Participatie. Dit is een project dat Piëzo uitvoert in opdracht van de gemeente Zoetermeer. Door mee te doen vergroten de deelnemers hun taalvaardigheid en hun zelfvertrouwen. Zij gaan de taal leren en ook participeren.
Deze mensen gaan de komende zes maanden twee dagdelen per week taallessen volgen, een dagdeel per week les in maatschappijoriëntatie en starten met vrijwilligerswerk (participatie).
Wil je meer weten over dit project of wil je  iemand aanmelden? Neem dan contact op met Yvonne Lelieveld, yvonne@stichtingpiezo.nl, 06-43146850.
Fotograaf: Leon Koppenol

Inspirerende lezing bij inZet Meerzicht over “genieten met een beperking”

Beter slapen – workshop door Indigo Preventie

Consulenten Duurzaam van Piëzo geven voorlichting op het Breed Armoede Overleg Zoetermeer