Buurtbewoners blij met wekelijkse etentje in Buytenwegh!

Elke week organiseert inZet Buytenwegh een gezellige restaurantavond waar iedereen voor een klein bedrag kan genieten van een heerlijke maaltijd. Buurtbewoners, alleen of met gezelschap, zijn van harte welkom om aan te schuiven en de avond door te brengen in het gezelschap van anderen. Een ervaren,vrijwillige kok bereidt samen met een flinke ploeg enthousiaste vrijwilligers wekelijks een smaakvolle maaltijd, speciaal voor deze gelegenheid. De vrijwilligers van Stichting Piëzo zetten zich in om iedere week 30 à 40 mensen uit de wijk te verwelkomen en hen een fijne avond te bezorgen.

Eén van de deelnemers vertelt enthousiast: “Voor mij is dit het uitstapje van de week en altijd eet ik lekker!”

Sluit aan en geniet van een warme maaltijd en goed gezelschap!  Vooraf aanmelden is wel noodzakelijk en dat kan door te bellen naar 079-8887474.
Elke woensdagavond aan de César Franckrode 64 van 18:00 tot 19:30.

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Burendag in Wijktuin Noordhove

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress

Vier Burendag bij Piëzo en inZet