Mannen koken In PiëzoCentrum Palenstein

Elke dinsdagmiddag wordt in PiëzoCentrum Palenstein ‘samen koken, samen eten’ voor mannen georganiseerd. Vrijwilligers uit de buurt die goed kunnen koken leiden de activiteit en leren zo andere buurtbewoners koken. Onder begeleiding van deze vrijwilligers leren mannen de fijne kneepjes van het koken. De belangrijkste doelstelling van deze bijeenkomsten is deelnemers kennis te laten maken met diverse gerechten en te laten ervaren dat koken en gezamenlijk eten leuk, leerzaam en gezellig is. Na het koken wordt de zelfgemaakte maaltijd met elkaar opgegeten en met elkaar opgeruimd.

Kosten: € 3,00 per les (inclusief materiaal) of tegen inlevering van cheque 3, 4 of 5 van de Zoetermeerpas

Locatie: PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253
Dagdeel: dinsdagmiddag
Tijd: 12:00 – 14:00 uur

Voor meer informatie en/of aanmelden neem contact op met Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of 0646866491

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?