Beter leren fotograferen bij Inzet locatie Buytenwegh & de Leyens

Zijn de termen als diafragma, sluitertijd en scherptediepte echter abracadabra voor je en wil je niet te veel theorie in één keer te verwerken krijgen, maar in een rustig tempo je kennis opbouwen? Dan is deze cursus digitale fotografie voor beginners iets voor jou! Je hoeft helemaal geen kennis van fotografie te hebben om mee te komen doen. In een klein groep gaan we aan de slag om van jou een echte fotograaf te maken.

Aan de orde komen alle onderwerpen die met de juiste belichting te maken hebben. We gaan het hebben over wat is compositie en de hulpmiddelen die in de digitale camera standaard aanwezig zijn om betere foto’s te kunnen maken. Je kunt je camera natuurlijk op automatisch zetten, op deze manier krijg je mooie foto’s maar het is nog leuker om zelf foto’s te maken en je eigen creativiteit te ontwikkelen.

De cursus is vooral geschikt voor deelnemers die al een camera bezitten en meer uit de camera mogelijkheden willen halen. De cursus wordt gegeven door een enthousiaste vrijwilliger en kost daarom slechts 4 euro per les. De cursus start op maandag 30 augustus, tijd 14:45 – 16:45 uur zal bestaan uit 8 workshops van 2 uur! De locatie van inZet Buytenwegh & de Leyens is te vinden aan de Cesar Franckrode 64.

Aanmelden of wil je meer informatie neem dan contact op met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl of 06 11715238.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove