Meedoen

Meedoen in de wijk, het benutten van eigen kracht en talent, dragen van eigen verantwoordelijkheid. Het zijn voor mensen belangrijke elementen voor een gelukkig en zinvol leven. Ook voor wie dit minder vanzelfsprekend is. Wij sluiten aan bij de eigen mogelijkheden van mensen en hun talenten zodat zij kunnen meedoen.

Vrijwilliger
worden

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen die iets willen betekenen voor een ander en daar hun talent voor willen gebruiken.
Door de verscheidenheid aan projecten die wij uitvoeren, is er altijd vraag naar hele diverse vrijwilligers. Ook als vrijwilliger kan je je blijven ontwikkelen door deelname aan diverse trainingen en cursussen speciaal gericht op het vrijwilligerswerk.

Donateur worden?

Met jouw donatie geef je vrolijkheid, ontspanning, zelfvertrouwen, kracht, wonderen en warmte. Draag jij Stichting Piëzo een warm hart toe? Er zijn veel manieren om aan Stichting Piëzo te doneren. Een donatie waarderen we enorm! Neem contact op met ons.