Piëzo Ambachtenwerkplaats & inlooplocatie inZet Buytenwegh-de Leyens

Teldersrode 25 2717 HR Zoetermeer 079-8881928

Hou je van creatief bezig zijn, werken met je handen en speciale en unieke dingen maken? Dan is de Ambachtenwerkplaats echt iets voor jou!

Je kunt er terecht om te leren en bezig te zijn in de verschillende ambachtsplaatsen:

• Textielwerkplaats: kleding leren maken en repareren, textiele werkvormen, breien, haken en weven;
  • Techniekwerkplaats: houtbewerken, elektriciteit, leren klussen in huis, reparatie houten producten;
  • Fietsenwerkplaats: lessen -en ondersteuning bij -fietsreparatie;
  • Werkplaats duurzaam: workshops energie besparen, energiescans, opleiding consulenten duurzaam;
  • Creatieve werkplaats: schilderen, mozaïek en diverse creatieve werkvormen.

Plezier voor kinderen met kunst en techniek!

De Kinder Ambachtenwerkplaats combineert plezier, kunst en techniek en daagt kinderen (4-12 jaar) en (groot)ouders uit om creatief bezig te zijn. Nu alleen nog kiezen! Doe mee aan String Art: maak je eigen unieke kunstwerk op hout met spijkers en mooie gekleurde draden óf maak je eigen katapult van hout. Maak een tasje, een sieraad en/of haarversiering. Hiervoor gebruik je pailletten, kralen, knopen en lapjes.

​Repair café: Wat doet u met een winterjas waarvan de rits stuk is? Met een stofzuiger die het niet meer doet? Het motto van het Repair Café is simpel, niet weggooien ……maar samen repareren!

Klussendienst

Mensen die niet zelf in staat zijn door financiële en/of lichamelijke beperkingen om klussen in huis te doen, kunnen een beroep doen op de klussendienst van de Ambachtenwerkplaats. Vrijwilligers komen dan bij iemand thuis om de klus uit te voeren.

Meer informatie

Wil je zelf actief aan de slag in de Ambachtenwerkplaats als deelnemer of vrijwilliger of wil je meer informatie?
Bel naar 079-8881928