Geslaagde Partnerdag PiëzoMethodiek

Piëzo heeft een Partnerdag georganiseerd voor partners, in het land, die met de PiëzoMethodiek werken.  Dit is een dag waarop iedereen is uitgenodigd die werkt met de methodiek of interesse heeft. Tijdens deze Partnerdag stond kennisdelen en inspiratie centraal. De Partners zijn twee locaties gaan bekijken van Partners die zijn aangesloten bij het PiëzoMethodiek netwerk. Dit waren Buurtwerk en TalentFabriek010 uit Rotterdam.  Ze kregen daar rondleidingen en gingen in gesprek met deelnemers. Na deze frisse en verhelderende kijk op werken met de methodiek was het tijd om zelf aan de slag te gaan met de inspiratieworkshop over armoede. De workshop werd geleid door iemand die gedurende lange tijd in armoede heeft geleefd. De ervaringen met het armoedevraagstuk en de inzet van de PiëzoMethodiek werden goed uitgelicht door de aanwezige Partners. Geïnspireerd en met veel nieuwe ideeën gingen de Partners huiswaarts aan het einde van deze zeer geslaagde Partnerdag. Voor meer informatie over de PiëzoMethodiek neem dan contact op met Jocelyn@stichtingpiezo.nl

De PiëzoMethodiek
De PiëzoMethodiek is een stapsgewijs ontwikkelingstraject voor mensen. In de beginfases gaat het om activering, het opdoen van basisvaardigheden en het versterken van het zelfvertrouwen. Het uiteindelijke doel is om optimaal mee te doen in de maatschappij. Dat kan zijn het volgen van een opleiding, het doen van vrijwilligerswerk of het verrichten van betaalde arbeid.

Fotograaf: Sanne Druif, Piëzo

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?